Pogosta vprašanja

Dostava

Boste poslali na moj naslov? In kakšni so stroški pošiljanja?

Ponujamo hitre pošiljke na vseh območjih Italije (razen Vatikana in San Marino), brezplačna dostava!

Kakšen način pošiljanja uporabljate?

Vedno uporabljamo DPD-BRT in UPS Express Courier. Takoj, ko bo vaše naročilo pripravljeno za pošiljanje, boste prejeli kodo za sledenje in svojo pošiljko lahko kadar koli izsledite neposredno na spletu.

Kako izračunate stroške pošiljanja in dostave?

Brezplačna dostava iz naših amburških kratkih hlač Nemčije po Italiji. Povprečna hitrost dostave je približno 2-7 delovnih dni. Za podrobnosti o časih pošiljanja se obrnite na naslednje informacije: Italija (razen otokov) (Emilia -romagna - razen oddaljenih območij, Lazio - razen oddaljenih območij, Ligurija - razen oddaljenih območij, Lombardija - brez oddaljenih območij, PIEDMONT - brez oddaljenih območij) 2-3 delovne dni Italija (razen otokov) (FurIuli -venezia Giulia - razen oddaljenih območij, blagovnih znamk - brez oddaljenih območij, Toskana - razen oddaljenih območij in manjših otokov, Trentino -alto Adige - razen oddaljenih območij, Umbria - brez oddaljenih območij, brez oddaljenih območij. in manjši otoki): 3-4 delovne dni Italija (razen otokov) (Abruzzo - razen oddaljenih območij, Basilikata - razen oddaljenih območij, Campania - razen oddaljenih območij, Molise - razen oddaljenih območij, Valle d'Aosta - brez oddaljenih območij) 4-5 delovnih dni Italija Continental oddaljena območja in otoki 5-7 delovnih dni

Kdaj bo poslano moje naročilo?

Blago na zalogi se običajno pošlje prek UPS ali DPD v 1-2 delovnih dneh od trenutka naročila. *Opomba: Datum odprave vsakega naročila je cenjen in ni zajamčen.

Prejel sem sledilno številko svojega paketa, vendar ga ne najdem na kurirski spletni strani, zakaj?

Od trenutka, ko se vaše naročilo preizkusi za pošiljanje, lahko traja do 24 ur, ker so informacije o vašem sledenju vstavljene v kurirski sistem. Če spremljanje ni bilo aktivirano 48 ur po pošiljanju, se obrnite na našo storitev za stranke po e-pošti: IT4@sobuy-shop.com.

Vrstni red

Kako lahko oddam naročilo?

Izdelek, ki ga želite neposredno v spletu, lahko kupite s klikom na gumb "Dodaj v košarico" na želeni strani izdelka in nato sledite vsem navodilom za dokončanje naročila. Košarico si lahko ogledate s klikom na ikono vozička v zgornjem desnem delu vsake strani.

Kako lahko plačam svoj nakup?

Za plačilo sprejmemo: Kreditne kartice: Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Shop Pay, Apple Pay, Google Pay Paypal Amazon plačilo Klarna (izberite Klarna ob nakupu.) bančno nakazilo Izbirate lahko med različnimi možnostmi hitrega in varnega plačila z najbolj posodobljenimi protokoli za preverjanje pristnosti, ki jih predlagajo mednarodna vezja. Zahvaljujoč protokolu SSL, vaši podatki potujejo s šifrirano povezavo, da bi vas zaščitili pred goljufijami in tatvinami identitete.

Kako lahko izsledim, spreminjam ali izbrišem svoje naročilo?

Stanje svojega naročila lahko kadar koli preverite tako, da dostopate do našega spletnega mesta www.sobuy.it. V razdelku »Moja naročila« boste našli seznam svojih naročil. S klikom na naročilo, ki vas zanima, boste prejeli informacije o sledenju. Če želite preklicati ali spremeniti izolirano naročilo, se obrnite na našo storitev za stranke po e-pošti: IT4@sobuy-shop.com

Kako lahko vrnem naročilo?

SoBuy Zagotavlja brezplačen donos za en mesec brez razloga, mogoče se je odločiti za vrnitev, izmenjavo naročila brez kakršnega koli razloga. Če želite preklicati naročilo, nas kontaktirajte po e-pošti: IT4@sobuy-shop.com. Naša storitev za stranke bo v enem delovnem dnevu upravljala donosnost. Dali vam bomo brezplačno pokojninsko storitev, BRT Courier bo prišel po zbiranju vašega paketa, kar morate storiti, je samo odpreti računalnik in potrditi čas in kraj za umik. Takoj, ko je članek umaknjen, nas lahko znova kontaktirate, da bomo lahko nadaljevali z vračilom. Za uveljavitev pravice do vrnitve je treba izdelek vrniti v prvotnem nedotaknjenem stanju in morda v prvotni embalaži. Pravica do donosa tudi ne omejuje pravic za umik, ki jih določa zakon, in uporabnik lahko te pravice uporablja brez omejitev.

Kakšni so časi povračila?

Potem SoBuy Dobil je izdelan izdelek in preveril njegovo stanje, prejeli boste povračilo v lagalnih 14 dneh (zakonodajni odlok 21/2014). Povračila bodo izvedena z istim načinom plačila, ki ste ga izbrali za nakup. Glede na način plačila je lahko čas, ki se nanaša na akreditacijo zneska, različen. V posebnih primerih lahko med datumom, ko spoštujete članek, in tistim, v katerem ga prejmemo v našem povratnem centru, porabimo približno 1 teden.

Izdelki

Kje najdem navodila za montažo?

Vsak paket, katerega vsebina je izdelek, ki zahteva sestavljanje, vključuje kopijo navodila za navodila. Prav tako lahko skenirate QR kodo v zunanjem paketu, navodila so na spletu.

Ali na vaših izdelkih obstaja storitev po prodaji?

Seveda vse izdelke, ki jih je mogoče kupiti SoBuy Zajemajo jih pravno jamstvo. V primeru napak iz izdelka se obrnite na našo storitev za stranke na naslovu: IT4@sobuy-shop.com. Z veseljem vam bomo pomagali in poskušali čim hitreje rešiti težavo.

Davki in davki

Ali se uporablja davek na promet?

22 -odstotni davek na promet je že vključen v ceno članka. Za dodatna vprašanja ali pomoč ne oklevajte in nas kontaktirajte po e-pošti (IT4@sobu-shop.com).

Ali mi lahko naredite račun?

Da, vse cene vključujejo DDV. Če je kupec naravna oseba, lahko naloži dokument o nakupu. Če je kupec podjetje, izdamo račun s podatki, vnesenimi med registracijo. Račun je treba zahtevati samo in izključno na isti dan zaključka in plačila naročila, kot zahteva člen 22, odstavek 1, n 1) N ° 633/1972. Za več informacij se lahko obrnete na našo storitev za stranke (IT4@sobuy-shop.com).

Podrobnosti računa

Že imam račun, vendar sem pozabil geslo. Kako se lahko vrnem k geslu ali ustvarim novega?

Geslo lahko preprosto ponastavite s klikom tukaj. V primeru, da najdete težave, nam pošljite e -pošto. (IT4@sobuy-shop.com)

Kako me lahko odstranimo s seznama e -poštnih sporočil?

Kliknite povezavo za nesporazum, ki jo najdete na dnu e -poštnih sporočil, ki jih prejmete od nas, ali nam pošljite e -poštno sporočilo z e -poštnim naslovom, ki ga želite odstraniti, in kot predmet vnesete "disroloniranje".

Je vaše spletno mesto varno?

Varnost vaših podatkov jemljemo zelo resno in jih obravnavamo v skladu s hudimi zahtevami italijanskih in evropskih zakonov o varstvu podatkov. Več podrobnosti najdete tukaj. Če imate druga vprašanja ali dvome, nas kontaktirajte na naslov: IT4@sobuy-shop.com

Vaš voziček (0)

Brez izdelka v vozičku